7/6/13
5/4/13
15/2/13
15/1/13
HAPPY TWO HOURS
Cada hem preperat un menja per portar a l'escola.Jo he fet una coca:
Ingredients: 3 ous, 200g. de sucre, 100g. d’oli, 1 iogurt
de llimona, 170g. de farina, un pessic de sal, 1 sobre de llevadura Royal.
Posem el sucre i els ous a la termomix, la programem 1
minut a 50 ºC de temperatura i a 3 de velocitat.
Després hi posem el oli i el iogurt i ho posem 15 segons
a velocitat 3.
Després li incorporem la farina, la sal i la llevadura i
ho programem 6 segons a velocitat 3.
Després ho posem en un motlle i ho dipositem en el forn a
170ºC i 30 minuts.
23/11/12
21/10/12
18/10/12
17/10/12
16/10/12
PHOTOSHOP 6
Per posar una imatge en escala de grisos: imagen, modo, escala de grises.
si déspres vols posar una imatge en color: imagan mado RGB
si déspres vols posar una imatge en color: imagan mado RGB
13/10/12
11/10/12
5/10/12
4/10/12
PHOTOSHOP 2
3/10/12
12/9/12
11/6/12
6/6/12
26/5/12
AUDACITY 4
Avui hem agafat més cançons en espanyol i les hem retocat, jo he agafat A dios le pido , Nada valgo sin tu amor i Me enamora.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
































