21/1/14

DREAMWEAVER

Ara estem treballant amb el dreamweaver per fer pagines web.

30/10/13

pelicula lego

Avui hem gravat una pel·lícula al Ipad amb uns legos, en el meu grup hem tingut algunes dificultats per error en el muntatge i que se'ns va borrar el treball fet de uns dies, al final només vam tenir una hora i aixó és el que ens va quedar:

7/6/13

fotos de tot el curs






VIDEO

Aquest video el vam grabar a l'hora de tecnologia


15/2/13

LA BIOMASSA

A la classe de tecno nosaltres hem exposat la biomassa

15/1/13

HAPPY TWO HOURS

Cada hem preperat un menja per portar a l'escola.Jo he fet una coca:


Ingredients: 3 ous, 200g. de sucre, 100g. d’oli, 1 iogurt de llimona, 170g. de farina, un pessic de sal, 1 sobre de llevadura Royal.
Posem el sucre i els ous a la termomix, la programem 1 minut a 50 ºC de temperatura i a 3 de velocitat.
Després hi posem el oli i el iogurt i ho posem 15 segons a velocitat 3.
Després li incorporem la farina, la sal i la llevadura i ho programem 6 segons a velocitat 3.
Després ho posem en un motlle i ho dipositem en el forn a 170ºC i 30 minuts.

23/11/12

TALLER CLANDESTÍ

A l'escola ens an ensenyat a fer un teler.



21/10/12

17/10/12

PHOTOSHOP 7

Imagen, ajustes, modificar color



16/10/12

PHOTOSHOP 6

Per posar una imatge en escala de grisos: imagen, modo, escala de grises.
si déspres vols posar una imatge en color: imagan mado RGB


5/10/12

PHOTOSHOP 3

Sobrepossició de imatges


4/10/12

PHOTOSHOP 2

Per canviar el fons
buscar una imatge al google
obrir una imatge al photoshop
agafarem la vareta magica
seleccionem les parts que volem treure
selecció, invertir
copiar o cortar
nou document am transparente
pegar, guardar como jpg/gif


3/10/12

PHOTOSHOP 1

Avui hem començat el photoshop 7

12/9/12

2n ESO

Avui comencem 2n ESO en el curs 2012/2013